Monday, April 10, 2017

Minik Ogluma 2


Biliyorum bu yil gununde yazamadim kuzum. Ancak senin de keyif alacagini bildigimiz plan yapinca yazi birkac gun ertelendi.

Benim minik kuzum artik daha da buyudu, 2 yasinda oldu. Rabbim nice guzel yaslarini daha guzel gunlerde,hep birlikte huzurla kutlamamizi nasip etsin. Belki hep ayni seyleri yaziyorum ama kuzum sen ne cabuk buyuyorsun boyle. Neler neler yasadik son bir yildir.

Hep bir abiye yetisme hevesi oldugundan, onunla oynama, onun yaptiklarini yapma seni daha cabuk buyutuyor minigim. Sandalyeye, masaya tirmanma oradan kumandaya ulasip televizyonu acmaya calisma, calisma odasindaki cekmeceyi karistirip biseyler bulma, televizyonun kumandasiz arkadan da acilabilecegini kesfetme ilk aklima gelen yapmayi sevdigin seyler. Biliyorum cok merak ediyorsun herseyi, ve cok da iyi gozlemliyorsun. Yasinin getirdigi bir durum biliyorum. Simdi tek tuk soyledigin sozcukleri bir araya getirip cumle seklinde konusmaya calisiyorsun. Bazen Ingilizce bazen de Turkce oluyor. Olumsuz fiilleri cok seviyorsun haliyle :-)) "Yemiyorum, istemiyorum " en favori sozcukler ama dogru soyleyebilmek icin ne kadar ugras verdiginin farkindayim bebegim. En favori cumlen ise " it's raining outside" hava ne olursa olsun bunu soylemeyi cok seviyorsun. Senden opmek icin izin istendiginde daha mutlu oluyorsun, zoraki opturmek istemiyorsun ki bu ozelligini takdir ediyorum bilesin ;-)

Anne sutunu kestikten sonra uyurken battaniyeni ve emzigini dah bir arar oldun. Bir de muzikli kopegin olmazsa olmazimiz.

En sevdigin sarkilar; head shoulder knees and toes, twinkle twinkle little star, ABC

En sevdigin yiyecekler; makarna, muz, tavuk corbasi, cerez, salata

En sevdigin oyunlar; abiyle evde kosturmaca, puzzle, kitap okuma.

En sevdigin film, cizgi filmler; Dusty, elmo, cookie monster

Simdiki hedefin ise tuvalet egitimi sanirim, her gecen gun bunun sinyalini veriyorsun. Annecigin bu kez geciktirmek niyetinde degil, birkac gune kalmaz baslariz insallah.

Sen ve abin sukur sebebimsiniz benim. Canim oglum, yeni yasin kutlu olsun. Anlamli bakislarin, masum gulusun hic eksilmesin yuzunden. Seni cok seviyorum kuzum. 


No comments:

Post a Comment