Tuesday, October 6, 2015

Yarim yas...


Benim minik kuzum 6 aylik oldu bile. Dun firsatim olup da yazamadim. Krese de basladi. Tarihe not olmasi icin iki satir da olsa yazmak istedim. Eymen Efe ne kadar zorlandi bilemiyorum ama benim icin cok zor bir gundu. Alisacagiz elbette buna da. Surekli kameradan izliyorum, yani firsat buldukca. Hatta aplikasyonunu (tam Turkcesi var mi bu sozcugun, boylesini sevmiyorum da) telefonuma kaydettim sonunda, daha hizli bir sekilde girebiliyorum. Yeni evimize uzak falan ama kreste kamera olmasini cok seviyorum.Sanirim bir muddet daha kres degisirmeyi dusunmeyiz. Uyumakta zorlaniyor gordugum kadariyla, yavrum dun almaya gittigimizde ogretmeninin kucaginda uyumustu. Pusetine koyarken uyandi ve hemen bagirmaya basladi. (evet icim parcalandi ) Sonra gozleri acildi bi bakti annesi babasi ve abisi gelmis yanina, nasil mutlu oldu ve gulucuk sacti anlatamam. Yavrum sabah birakip aksam uzeri onu almaya gelecegimizi daha bilemez ki:((( Bugun oglen abisi onu ziyaret etti bakalim detaylarini aksama ogrenecegiz Kayra'dan.
Artik yesil sebzeleri taniyoruz bir bir. Daha bir hareketlendi sanki, sirt ustu ve yuz ustu donme konusunda ustalasti iyice. Sevdigi biseyle oynarken yerde ilerleyebiliyor da,adim adim emeklemeye dogru gidiyor sanirim. Destek almadan cok kisa sureli oturabiliyor da.Ama en cok sevdigi hala ayakta durmak ve ayaktayken oynamak. Bi de konusmaya erken baslayacak sanirsam, degisik sesler cikarmayi cok seviyor.Gulec oglum benim, umarim hayatindaki bu degisiklige biran once alisirsin. Seni cok seviyorum. 

No comments:

Post a Comment