Friday, October 18, 2013

Mutlu Bayramlar!

Bayram bitti bile... Hele ki gurbette iseniz ilk gunu yasadiniz yasadiniz sonrasinda bayram oldugunu unutuyorsunuz bile.
Tum yillik izinlerimi kullanmama ragmen yuzsuzluk yapip mudurumden sabah icin izin istedim. Hayir demesi icin bir neden yoktu :-)
Cok fazla degildik ama birkac arkadasla birlikte bayram kahvaltisi yaptik. Iyiki de oyle oldu.Eslerimiz disinda baskalariyla da bayramlasma firsatimiz oldu sabah. Hepi topu 1-2 saat ama ben cok mutlu oldum. Kos kos ise gelseydim depresif bir gun gecirirdim, uzulurdum,mahsun olurdum ailemle konusurken. Belki bu yazdiklarimi bir gun okurlar :) Trafige aldirmayip geldiginiz icin cok tesekkur ederim sizlere.
Arkadasim sagolsun biraz eksik de olsa sofranin fotografini cekti.Benim aklima gelmiyor boyle zamanlarda.

Aksamdan hazirladigim hamurdan pita ekmegi yaptim sicak sicak kavurmayla guzel oldu bence.Ekmegin tarifini daha sonra verecegim insallah. Cok farkli birsey hazirlamadim zaten, digerleri normal kahvaltilik yiyecekler.Hafta ici olmasindan dolayi ve de gece 3 tepsi baklava yaptigimdan fazla cesit olamadi.
Tatli olarak cevizli baklava ve hafta sonu denedigim gul tatlisi vardi.
Ufakliklar kendi masalarinda biseyler yiyip oyuna daldilar hemen. Bu arada hemen notumuzu duselim, benim minik kuzum babasiyla ilk kez bayram namazina gitti Cami'ye. Onun sozleriyle "Yaya namas" yani K... camide namaz kilmis. 3 sozcuklu cumleler narin cikiyor agzindan.

Efendim bu vesile ile herkesin bayramini kutluyorum. Sevgilerimi gonderiyorum. Rabbim sevdiklerinizden ayirmasin, daha nice bayramlarda bir arada olmayi nasip etsin!

No comments:

Post a Comment